Bye bye purple ~

 
Nästa vecka ska jag förhoppningsvis lyckas bli riktigt ljushårig, äntligen. Jag älskar egentligen mörklila och jag vet att jag passar bättre i mörkt än ljust, MEN nu är min hårfärg så urtvättad och enklare att bleka på och ja, det känns som att det är nu eller aldrig. Jag kommer troligtvis gå tillbaka till mörklila när jag väl vill ha mörkare hår men får jag en bra ljus färg så ska jag hålla mig med det så länge jag kan. Blond/pastellhår till studenten och balen i sommar (vilket är ganska bra med tanke på att jag förmodligen vill ha en väldigt färgglad klänning som kanske inte alls hade passat med lila hår!), vore även ganska skönt att vara ljushårig i sommar så att jag slipper färga håret hela tiden på grund av att färgen bleks av solen eller försvinner i badvattnet. Ska nog åka till Alanya i sommar också och jag vet inte, ljust hår känns som sommar!

Jag hoppas iallafall att mina metoder ger ett bra resultat utan att slita överdrivet mycket på håret,
om inte så har jag bra silverschampoo, riktigt bra silkesdroppas och en massa hårinpackningar! Önska mig lycka till!

2014-02-03 | 15:18:07 | general blog | 1 Kommentarer


comments


» Den där personen

Lycka till. :)

2014-02-07 // 07:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback