Fullt upp!

Ibland är det kanske kul att se personen bakom pennan också.
 

Jag känner att jag inte har fått slappna av på flera månader.
Slutet av gymnasiet har varit den stressigaste tiden i mitt liv, med många meltdowns och ganska många fällda tårar. Men det lönar sig! 
Imorgon tar jag studenten (jag kan inte fatta det!) och jag känner mig så nervös, vet inte vart jag ska ta vägen!
Dagen efter ska jag på vernissage i Tidaholm och sen på söndagen ska jag på min studentbal. Men låt oss inte glömma det viktigaste med söndagen,
det är min nittonde födelsedaaaaag! Wohooo! They grow up so fast, don't they? Jag kommer strutta runt där på balen som en liten prinsessa!
 
Så nästa vecka hoppas jag innerligt att jag ska få lite vila, kanske slappna av på en klippa vid havet i Göteborg.
Verkar som att jag bokat in en tatueringstid den 30e juni också. Härligt! Då kan jag göra färigt min axel,
lägga till en fin ram runt katten som redan sitter där så fint. Taggad!
 
Ha det bra nu i sommar  och grymt bra jobbat alla studenter! :)
 
 

2014-06-12 | 22:19:00 | general blog | 0 Kommentarer


comments



Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback