Sensommarblommor ~


 
Idag gick jag ut och passade på att plocka några av de sista fina blommorna sommaren har att erbjuda.
Tog även lite bilder med min iphone och blev förvånad över hur bra de blev.
Tänk att man kan få så bra fokus, skärpa och ljus med kameran en iphone 4s!
Har såklart redigerat
bilderna endel också, men ändå, wow typ!
Bildkvaliten förstördes en aning på blogg.se av någon anledning... 
 
Blommorna jag plockade ligger nu i bokpress och ska få torka i ett par dagar,
blir de fina har jag några planer för vad jag ska göra med dem!
Och blir det bra visar jag er här också! Spännande :)
 
Jag är så inte sugen på vinter. Det är visserligen inte dags än men jag börjar redan bli lite deprimerad
på grund av kylan och mörkret som kommer allt tidigare på kvällarna. Usch, vill ha värme och sol året runt!
 

2014-08-26 | 00:32:00 | general blog | 1 Kommentarer


comments


» Ninni

Härliga bilder! :)

2015-02-22 // 07:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback