Luna moth giveaway winner! ~

 
Jag var nyligen med i en giveaway på instagram av Caitlin Stout (http://instagram.com/caittlinnn) på en teckning hon ritat. Jag utav så himla många andra vann den här originalteckningen! Caitlin är en av mina största inspirationer på instagram och hennes stil på tecknignarna är så himla bra och så himla jag! 
Det betyder väldigt mycket för mig att faktiskt få ett original av en stor inspirationskälla och en så duktig konstnär.
När jag har en stadigare ekonomi ska jag bannemej köpa jättemånga prints av henne och många andra konstnärer.
Buy art - it's good for you ~ eller vinn det i en giveaway ;)

2014-02-03 | 14:36:07 | general blog | 0 Kommentarer


comments



Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback