Little red lantern ~

Langar en bomb bilder tagna från första skiss till färdigt resultat. observera att alla bilder är tagna med
mobilen och kanske inte har den bästa skärpan. Jag är väldigt nöjd med nästan allting på hela bilden.
Tänker inte ljuga, jag tycker att människoansikten är något av det svåraste att teckna och det här är första
gången jag faktiskt lyckats någolunda bra! Näsan är nog det enda jag skulle vilja göra om. Är väldigt nöjd
med komposition, uttryck och färgval. Jag längtar tills jag skaffar utrustning för att göra videos på youtube,
då blir det många speed drawings och tutorials! 

A3 | Faber-castell & Derwent aquarell pencils | soft led pencils | fineliner 0.05 | gel pen Gold

2014-10-18 | 16:16:00 | my art | 4 Kommentarer


comments


» amandah

Asså herregud vill ha den målad på min kropp

Svar: oj tack så mycket :$
Erica Elly Paulina Gabrielsson

2014-10-19 // 21:00:38
» hanna

Fantastiskt snyggt.

Svar: Tackar :)
Erica Elly Paulina Gabrielsson

2014-11-20 // 12:57:10
» Ida

SHIIIIIIT VAD BRAAAAAAA!! Gaaah!1

Svar: Tack så jättemycket! :D
Erica Elly Paulina Gabrielsson

2014-12-10 // 11:22:20
» Louie

wow, hittade precis in din blogg och vill bara säga att din konst är helt underbar!:D

Svar: Tack så mycket :D
Erica Elly Paulina Gabrielsson

2015-01-09 // 18:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback