christmasbreak


Jag todde att jag skulle vara utvilad vid det här laget men nej. somnar sent, vaknar flera gånger på natten utan att kunna somna om på flera timmar.
jullovet har varit bra dock, firade nyår med mina vänner från typ hela landet, det var kul att träffa dem igen.
jag fick en pojkvän, jag var hos honom i nio dagar tror jag. Vi lagade middag till hela familjen och blev medbjudna på bio,
såg life of PI i 3D som förövrigt var så fruktansvärt bra, herregud vilken fin film!
Nu är det kvällen innan första skoldagen det här året, är lite ledsen, snart ska kottis åka hem och jag kommer bli ensam igen.
fast å andra sidan så har min systers pojkvän flyttat in hos oss, om det är bra eller dåligt vet jag inte.
Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva längre, det känns som att det mesta jag skriver om är totalt ointressant. Hoppas att ni har haft ett bra lov iallfall!

2013-01-07 | 18:14:00 | general blog | 0 Kommentarer


comments



Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback