drawing update

 
 
Det var ett tag sedan jag postade min konst men ikväll satte jag mig och ritade lite för att ni skulle få något att titta på hihi.
Jag har märkt att jag verkligen inte är något för de där målningarna och teckningarna som ska ta flera dagar att göra,
jag vill jobba simpelt och snabbt, bara lägga ner ett par timmar på en teckning.
Jag är inte riktigt kapabel till att göra stora verk som säkert många konsthögskolor kräver att man kan
men förhoppningsvis så lär jag mig det nu på gymnasiet. 

Förresten så finns jag tillgänglig om ni vill att jag gör era tatueringsskisser för en peng!
Jag kanske inte kan göra allt ni ber mig om, jag kanske inte alltid har tiden som krävs,
men hör gärna av er ändå så kan vi prata ihop oss om något!

2013-03-20 | 22:07:00 | my art | 0 Kommentarer


comments



Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback