ett besked!

 
Jag har helt glömt bort att berätta för er! Jag har ju varit på en jobbintervju om att få bli entreprenör i sommar. För några veckor sedan ringde en speciell person till mig och vill erbjuda mig en plats! asbra ju, i sommar kommer man alltså kunna köpa tygpåsar med mina tryck på :) Det kommer bli en kick-off vecka någonstans vid midsommar och förhoppningsvis kommer jag igång med säljandet strax efter det. Mer info lär komma senare :)
är så glad så glad!

2013-05-23 | 12:00:07 | general blog | 2 Kommentarer


comments


» Lisa

Tja! Elefantkassen är ju underbart fin, du kan väl maila mig när/om man kan köpa den? :)

Svar: jag kommer verkligen inte lyckas komma ihåg det där. men jag kommer absolut att publicera här och på facebook när man kan köpa!
Erica Elly Paulina Gabrielsson

2013-05-23 // 19:23:57
» mikaela rehn!

när kan man köpa dina tyg påsar?

Svar: det är oklart, jag har inte kommit igång med tryckandet ännu :(
Erica Elly Paulina Gabrielsson

2013-07-11 // 22:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback