Julklappar från mig och ett varmt tack!


Acrylic paint on plywood
 
Dessa två akrylmålningar är båda sålda och skickade som julklappar till två rara människor, varav en av dem är från Sverige och den andra bor så långt bort som i Kalifornien! Det är första gången för mig som jag skickar något utanför Sverige, utanför Europa till och med. För mig är det ganska häftigt, ganska stort!

Jag kan inte riktigt uttrycka hur glad jag är över alla beställningar och allt stöd jag fått över det här året! Jag har sysslat med konst i hela mitt liv och nu känns det verkligen som att jag har fötterna i rätt riktning. Det har länge känts som att jag försökt kliva uppför en lång rulltrappa som går åt andra hållet, neråt. Jag känner att jag äntligen kommer någonstans och det är en otroligt skön känsla.
Måleri är relativt nytt för mig men jag har lagt märke till att intresset bland de som kikar in på min konst och köper min konst har ökat sedan jag började med måleri,
jag älskar det! Jag vet inte om jag någonsin känt att jag fastnat i en teknik så här hårt och så här länge som jag har fastnat i måleriet.
Jag känner mig som mig själv, jag har hittat min nisch! 

Ett mål jag har för 2015 är att sakta men säkert starta upp min webbshop där jag bland annat ska sälja original och prints, jag är oerhört exalterad, det kliar verkligen i fingrarna nu! Ett annat mål är att vara med på så många utställningar jag bara kan!
Jag ska försöka komma ut för andra att se mig än bara de som hittar mig på internet. Än så länge har jag bara två utställningar på checklistan, men mer hoppas jag att det blir! Jag ska även försöka blogga flitigare och köpa utrustning så att jag kan komma igång med min youtube channel där jag ska göra bland annat speed drawings/speed paintings och kanske tutorials. Det kliar i fingrarna bara jag tänker på det! Jag hoppas att 2015 blir ett år som öppnar många dörrar för mig.

Tack så mycket till de som läser mig blogg, följer mig på instagram, köper mina verk och delar mina bilder och länkar på sina sociala medier.
Ni ger mig chansen till det liv jag önskar mig, ert stöd ger mig anledning att kämpa för min livs stora dröm. Tack för det ♥ ♥ 
 
 

2014-12-10 | 01:03:00 | general blog | 0 Kommentarer


comments



Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback