When autumn comes ~

Staedtler soft lead pencils | Fineliner 0.05 | Mix of Derwent & Faber-castell aquarell pencils


Här kommer nummer två!
Bilden här gör inte teckningen rättvisa, den är mjukare och finare i verkligheten! Och färgerna på lönnlöven
är så mycket mer fantastiska! Den här tog omkring hela sju timmar att göra skulle jag tro.
Ni förstår hur jag inte kan ladda upp nytt här hela tiden haha. Hur som helst, jag är mer nöjd med
den jag gjorde tidigare men jag älskar hur färgglad den här är. Vingar från en cinnabar moth.

Har bara planerat på att göra en till i den här "serien", får se när den kommer upp.
Den lär innehålla lupiner hoho :$ Vill nästan sätta mig direkt med den!

Klockan är tre på natten, nu måste jag sova.
Godnatt ~

2014-07-19 | 02:47:00 | my art | 0 Kommentarer


comments



Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback