Equals ~


 
Här är den senaste skulpturen jag gjort, helt färdig!
Bilderna är tagna med mobiltelefonen och gör inte verket rättvisa, att se den med ögonen är såklart bäst.
Mönstret är ritat med tandpetare och akrylfärg, därav inte perfekt. Det tog hemskt lång tid och var väldigt pilligt.
Jag vill uttrycka att alla varelser är lika värdefulla. Vi människor må kunna köra bil och räkna matte men djuren runt om oss är inte
mindre värda planeten jorden än vad vi är. Jag tycker att människan bör dämpa sin egoism och ge mer plats åt alla de underbara varelser runt om oss.
De förtjänar en plats och vi bör vandra jorden tillsammans. Watch it grow

2014-05-28 | 23:16:39 | my art | 3 Kommentarer


comments


» Kitten

Helt underbar!!

2014-05-29 // 18:20:39
» Rebecka

Skulle du kunna tänka dig att skissa tatueringar? Du är så sjukt duktig!!!

Svar: Det är något jag redan gör till och från så ja :)
Erica Elly Paulina Gabrielsson

2014-06-10 // 15:31:17
» Rebecka

Det hade varit jättesnällt och hur kul som helst om du hade velat skissa min, det är inget direkt ''svårt'' så, men då jag inte kan rita överhuvudtaget själv.. så tror jag att du hade gjort den grymt fin! Släng iväg ett mejl om du känner att du har lust att hjälpa till! :)

2014-06-12 // 23:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback