Always and forever ~



Acrylic paint on plywood

Personlig ny favorit! Jag tycker att det känns otroligt bra att se hur snabbt jag utvecklas inom måleriet!
Den här blev så mycket bättre än jag förväntade mig. Jag beslöt mig också för att inte lägga till rinnande
färg på den här, av flera anlednignar. Den blev helt enkelt bäst utan det! Jag är så kär i skuggorna,
färgschemat och glansen! Är ganska chockad också över hur bra jag lyckades göra ettt organ sådär!
Jag trodde aldrig att jag skulle göra så här bra ifrån mig redan 2014. 

Jag vill inte prata för mycket om bakgrunden för dessa verk med fjärilar, jag vill att åskådarna (som inte redan
vet) ska kunna tolka fritt och resonera på egen hand om vad de kan betyda. Det jag tänker säga är bara att de
har att göra med hur jag och min familj för omkring fyra år sedan förlorade en underbar vän till oss.
Att analysera konstverk är som terapi, varsågoda!

Följ mig på instagram @ericaellysart

2014-09-09 | 21:50:00 | my art | 0 Kommentarer


comments



Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback